Szukaj:

niedziela, 11 marca 2012

Trzy kąty.

Jakiś czas temu postanowiłam zainwestować w gazetkę która nazywa się "Twórcze Inspiracje". Zainteresował mnie tam jeden ze wzorów. Konkretnie na peyote'owe trójkąty. Od razu wiedziałam z jakich koralików je wyplotę :)



Uszyłam owe trójkąciki z koralików Toho Silver-Lined Gray w rozmiarze 11o oraz Toho Silver-Lined Frosted Gray w tym samym rozmiarze. Zawiesiłam je na biglach angielskich i w ten sposób powstały przepiękne kolczyki o długości  3,5cm. 

Aby tego nie było mało postanowiłam trochę pokombinować. Wyplotłam troszeczkę większe trójkąty z     Toho Round Ceylon Celery w rozmiarze 11o i Toho Round Ceylon Lt Ivory także w rozmiarze 11o. Włożyłam do środka niewielką perełkę i trójkąty stały się troszeczkę wypukłe. Powiesiłam je także na biglach angielskich co sprawiło, że ich ogólna długość to  4,5cm. 


Jeszcze nie wiem które bardziej mi osobiście się podobają. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz