Szukaj:

czwartek, 10 maja 2012

starości, nowości i inne.

Nie pisałam w ostatnim miesiącu nic a wynikało to tylko i wyłącznie z tego, że dość dużo się działo i najzwyczajniej w świecie nie było kiedy usiąść na spokojnie i coś wypleść. Wydarzyło się trochę dobrego, trochę złego, ale po podliczeniu wychodzi na zero. Z dobrych wieści to to, że nauczyłam się tworzyć sznury szydełkowo - koralikowe. Z tych złych to to, że jeszcze żaden z moich wytworów nie został do wykończony i nie nadaje się to zaprezentowania.

Tak więc z braku nowości postanowiłam pokazać starości :)  jedne z pierwszych kolczyków, po tym jak opanowałam swoje narzędzia.









Niektóre z nich należą do mnie, niektóre powędrowały w kraj a inne zostały rozłożone i ponownie złożone w zupełnie co innego. Tak czy siak, śmiało mogę powiedzieć, że ze wszystkich jestem dumna.

Gdy tylko oprawie bransoletki i obfotografuje, śpiesznie przybędę wam je pokazać. Puki co zbieram materiały i powoli realizuje pomysły aby mieć czym się z wami dzielić za jakiś czas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz