Szukaj:

poniedziałek, 21 lipca 2014

gwiazdeczki.

Dawno nie pisałam, bo przez dłuższy czas nic nie wyszło z pod moich rąk. Niestety. Brak czasu, brak materiału a na koniec brak sił... ale wczoraj wieczorem naszła mnie chęć na kolczyki. Takich jakich jeszcze nie mam, ale w mojej ulubionej niklowanej / srebrnej kolorystyce.


8 mm Swarovski w kolorze Crystal AB otulają ukochane Toho 15o w połączeniu z treasure a wszystko w kolorze nickel, bigle angielskie idealnie dopełniają całości. 

Kolejny drobiazg do letnich sukienek na nie tak upalne jak w Polsce angielskie dni :) 


4 komentarze:

  1. Śliczne. Myślę że dzięki tej kolorystyce będą pasowały praktycznie do wszystkiego :) I też bardzo lubię nikiel ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie subtelne i malutkie ozdóbki, pewnie dlatego, że nigdy nie udaje mi się takich zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne - delikatne i misterne :)). Kolor rzeczywiście uniwersalny, do wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń