Szukaj:

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

ceramika, obsydian i szkło weneckie.

Miałam małą przerwę w prezentowaniu moich tworków, a wynikało to z braku zdjęć. Postaram się nadrobić zaległości przedstawiając wam trzy pary kolczyków.


Pierwsze, to kolczyki które nazwałam "Chińskie" (bo tak mi się skojarzyło :) ). Powstały z 10mm koralików ceramicznych i kilku dodatków w kolorze starego złota. Długość ich to 3,5cm.





Następne w kolejce są, bardzo delikatne, troszeczkę dłuższe niż poprzednie bo 4cm kolczyki, które powstały z 8mm koralików których nazwa to obsydian śnieżny. Połączyłam go z miedzianymi elementami. Wyszły bardzo intrygujące jak dla mnie.




No i na koniec szkło weneckie w rozmiarze 10mm. Także pasowała mi miedź do tych że koralików. Bardzo łatwo przyszło mi złożenie ich, wydawało mi się oczywistym to w jaki sposób mają być ułożone wszystkie elementy. Ich długość to 4,5cm.



Przyznam, że moimi ulubieńcami są "Chińskie" :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz