Szukaj:

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

podstawy.

Podczas pierwszych moich zakupów z  elementów miedzianych i w kolorze starego złota poszłam na łatwiznę i kupiłam kilka podstaw do kolczyków.  Powstały jak na razie tylko 3  pary, ale efekt przerósł moje oczekiwania i coś czuje, że będzie ich więcej :)


Pierwsze, najlepiej obfotografowane: 


Do podstawy dodałam małe "piłeczki" wyplecione z 2mm kuleczek, dwa złote koraliki i wyszły zachwycające.

 Zauroczyły one Asię, która jakiś czas temu stała się ich właścicielką. 


Następne są miedziane, bardzo proste ze względu na tą podstawę która sama w sobie jest bardzo efektowna. Wystarczył czerwony koralik, wypleciona "piłka" i wyły trochę cygańskie:




Ostatnie, były eksperymentalne. Chciałam zobaczyć jak będzie prezentowało się połączenie starego złota z miedzią. No i prezentuje się ciekawie, inaczej, ale również mile dla oka. 


Tutaj elementami plecionymi są różnej wielkości kwadraciki i prostokąty. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz